Designer: Joomla Templates 3.2

 

Centrale telefoniczne, serwer Slican NCP CM300p, CM400p, CM600p - charakterystyka urządzeń

 

Centrala telefoniczna Slican NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 20 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP. Wymaga konfiguracji i montażu przez Autoryzowanego Partnera Slican.

 

Najważniejsze są Twoje potrzeby

Centrale serii Slican NCP tworzą systemy zunifikowanej komunikacji, które realizują połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu telekomunikacyjnego zarówno IP jak i TDM. Mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie komunikacją w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN. Zintegrowana aplikacja webowa Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfigurację przez przeglądarkę internetową.

 

Komfort komunikacji

Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni pakietowe przesyłanie informacji, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet - daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu oparte jest między innymi na szyfrowaniu połączeń video i voice (TLS/SRTP), a redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zapewnienia ciągłości pracy także podczas awarii.

 

Telefony SIP realizują wiadomości tekstowe. Treść połączeń video i voice oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Całość dopełnia wielofunkcyjna poczta głosowa (fax2email/voice2email) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą interfejsu ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.

 

 Call Manger - serce systemu

Sprawne i wydajne działanie całego systemu Slican NCP zapewnia jednostka centralna - "Call Manager", która oferuje zunifikowaną komunikację niezależną od rodzaju wykorzystanego łącza. Interfejsy do łaczności tradycyjnej (TDM) tzw. gateway'e (bramy) pozwalają korzystać nie tylko z szerokorozumianej łączności IP ale również ISDN, GSM i analogowej (FXO). Dopasowując wg potrzeb gateway możemy do systemu podłączyć cyfrowe terminale systemowe (CTS) lub analogowe (FXS), a połączenie z siecią LAN pozwala zastosować wielofunkcyjną aplikację Slican PhoneCTI lub inne rozwiązania typu softphone. Rozmowy, konferencje czy połączenia video mogą być nagrywane dzięki wewnętrznemu, zintegrowanemu systemowi nagrywania rozmów.


W zależności od natężenia ruchu telefonicznego i potrzeb użytkownika Call Manager oferowany jest w trzech wersjach.

Slican NCP - CM300P:

     •
40xCalls w tym 3xVideoCalls
    300xUsers w tym: max. 200-SIPuser i max. 64xCTS
    100xWebCTI/PhoneCTI
    40xRecordingChannels
    58xTrunkGSM
    1xTrunkISDN-E1

Slican NCP - CM400P:

    100xCalls w tym 10xVideoCalls
    1000xUsers w tym: max. 1000-SIPuser i max. 400xCTS
    400xWebCTI/PhoneCTI
    100xRecordingChannels
    120xTrunkGSM
    6xTrunkISDN-E1
    2xgniazdo GbE-INT
    zasilanie awaryjne

Slican NCP - CM600P:

   
300xCalls w tym 20xVideoCalls
    10.000xUsers w tym: max. 10.000-SIPuser i max. 800xCTS
    800xWebCTI/PhoneCTI
    300xRecordingChannels
    120xTrunkGSM
    13xTrunkISDN-E1
    2xgniazdo GbE-INT
    zasilanie awaryjne

 

 

 

(źródło: informacje opracowano na podstawie materiałów producenta)

 

 

Zapraszamy do skorzystania z poradnika, który umożliwi osobom nie znającym zagadnień telefonii, w bardzo prosty sposób zasięgnąć niezbędne minimum wiedzy, jaką powinni posiadać, aby dobrać optymalne i zarazem oszczędne inwestycje w swojej firmie.

 

Tuesday the 23rd. .
Znaki towarowe: materiały wraz ze zdjęciami i znakami firmowymi zostały zaczerpnięte ze stron producenta sprzętu, należą do ich właścicieli, zostały użyte jako materiały pomocnicze. Polityka prywatności: gromadzenie i przechowywanie informacji uzyskanych poprzez naszą stronę wykorzystywane jest do celów technicznych i statystycznych, z zachowaniem ich pełnego bezpieczeństwa. Dane Klientów są chronione i nie są udostępniane osobą trzecim - jeśli nie wyrażasz zgody opuść witrynę. Zasięg działania: Tarnów, Wojnicz, Brzesko, Bochnia, Wieliczka, Kraków, Żabno, Lisia Góra, Dąbrowa Tarnowska, Szczucin, Busko-Zdrój, Radomyśl Wielki, Mielec, Kolbuszowa, Pilzno, Dębica, Ropczyce, Sędziszów Małopolski, Rzeszów, Dynów, Tuchów, Ryglice, Gromnik, Ciężkowice, Bobowa, Zakliczyn, Czchów, Limanowa, Nowy Sącz, Stary Sącz, Krynica Zdrój, Muszyna, Grybów, Gorlice, Biecz, Jasło, Krosno, Brzostek, Strzyżów, oraz inne - woj. małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Instalujemy sprzęt: w firmie, hurtowni, sklepie, markecie, hipermarkecie, hotelu, motelu, pensjonacie, urzędzie, gminie, instytucji publicznej, przychodni, przedszkolu, szkole, uczelni, dziale sprzedaży itp.
...:: TELPIN - Tarnów ::...