Designer: Joomla Templates 3.2

 

Centrale telefoniczne Platan Optima IP PBX - charakterystyka urządzeń - (produkt niedostępny w sprzedaży, jedynie serwis)

 

Abonencka cyfrowa centrala telefoniczna Platan OPTIMA IP PBX jest kontynuacją doskonale przyjętej przez rynek centrali Sigma. Charakteryzuje ją otwartość na współpracę z oprogramowaniem i urządzeniami zewnętrznymi, sprawna i skuteczna komunikacja oraz zastosowanie najnowszych światowych technologii.

Optima IP PBX adresowana jest do firm i instytucji liczących od kilkudziesięciu do ponad 100 użytkowników. Oferuje nowoczesną komunikację telefoniczną i ułatwia sprawną obsługę klientów, dzięki takim możliwościom jak: zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa, wielopoziomowy system zapowiedzi - Infolinie oraz system Platan CTI, a także możliwość stosowania wielu modeli telefonów, w tym cyfrowych aparatów systemowych, aparatów bezprzewodowej telefonii IP DECT oraz aparatów IP i softphone'ów. Jest optymalnym wyborem dla odbiorców poszukujących niedrogich, a komfortowych i technicznie zaawansowanych rozwiązań.


Konfiguracja:

Wyposażenia miejskie:

• Do 16 linii analogowych
• Do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
• Do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
• Do 30 portów VoIP
• Do 6 kart GSM


Wyposażenia wewnętrzne:

• Do 128 linii analogowych
• Do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
• Do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
• Do 128 portów VoIP

 

* Uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny


Integracja z sieciami IP:

• Karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich):
» protokoły VoIP: SIP, IAX2
» kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
» logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
» 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
» wbudowany router
• Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
• Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center i CRM oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
• Zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub przez kartę LAN centrali
• Możliwość zabudowy w szafie stojącej 19" (wersja RACK)

 

 Optima - obudowa RACK

Call center w centrali:


• INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
• Grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
• Pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
• Zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
• Współpraca z rejestratorami rozmów, systemami pagerów


Program Redukcji Kosztów:


• Rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 256 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)
• Optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
• Zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
• Kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
• Dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej
• Kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM poprzez karty GSM
• Możliwość wysyłania SMS'ów serwisowych i reklamowych

Obudowa standardowa
wysokość     szerokość     głębokość     masa
810 mm       480 mm         200 mm       38 kg


budowa RACK (do szaf 19")
wysokość     szerokość     głębokość     masa
176 mm*        19"                440 mm        20 kg
(4U)

 

* W RACK Optima IP-PBX Phone System dodatkowo do 7 RJ-45 Patchpanele każdy wysokość 1U

 

Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali.

 

(źródło: informacje opracowano na podstawie materiałów producenta)

 

Uwaga: Obecnie firma Platan nie produkuje przedstawionego modelu centrali telefonicznej, oferując jednocześnie nowocześniejsze rozwiązania o podobnej pojemności portów. Warto wspomnieć, że nadal producent zapewnia sprzedaż części zamiennych do opisanego sprzętu. Jeśli chcą Państwo nam zlecić przeprogramowanie, naprawy, konserwacje itp usługi proszę o kontakt

 

Zapraszamy do skorzystania z poradnika, który umożliwi osobom nie znającym zagadnień telefonii, w bardzo prosty sposób zasięgnąć niezbędne minimum wiedzy, jaką powinni posiadać, aby dobrać optymalne i zarazem oszczędne inwestycje w swojej firmie.

Monday the 11th. .
Znaki towarowe: materiały wraz ze zdjęciami i znakami firmowymi zostały zaczerpnięte ze stron producenta sprzętu, należą do ich właścicieli, zostały użyte jako materiały pomocnicze. Polityka prywatności: gromadzenie i przechowywanie informacji uzyskanych poprzez naszą stronę wykorzystywane jest do celów technicznych i statystycznych, z zachowaniem ich pełnego bezpieczeństwa. Dane Klientów są chronione i nie są udostępniane osobą trzecim - jeśli nie wyrażasz zgody opuść witrynę. Zasięg działania: Tarnów, Wojnicz, Brzesko, Bochnia, Wieliczka, Kraków, Żabno, Lisia Góra, Dąbrowa Tarnowska, Szczucin, Busko-Zdrój, Radomyśl Wielki, Mielec, Kolbuszowa, Pilzno, Dębica, Ropczyce, Sędziszów Małopolski, Rzeszów, Dynów, Tuchów, Ryglice, Gromnik, Ciężkowice, Bobowa, Zakliczyn, Czchów, Limanowa, Nowy Sącz, Stary Sącz, Krynica Zdrój, Muszyna, Grybów, Gorlice, Biecz, Jasło, Krosno, Brzostek, Strzyżów, oraz inne - woj. małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Instalujemy sprzęt: w firmie, hurtowni, sklepie, markecie, hipermarkecie, hotelu, motelu, pensjonacie, urzędzie, gminie, instytucji publicznej, przychodni, przedszkolu, szkole, uczelni, dziale sprzedaży itp.
...:: TELPIN - Tarnów ::...