Tarnów, Polska

609 266 260 telpin@telpin.pl

Wirtualna centrala telefoniczna VoIP w chmurze

Wirtualna centrala CloudPBX

CloudPBX to darmowa, wirtualna centrala telefoniczna IP-PBX dostępna w technologi „cloud-computing”. Twój telefon VoIP jest obsługiwany przez CloudPBX za pośrednictwem sieci Internet. Możesz rozbudować swoją wirtualną centralę o dowolną ilość stacjonarnych numerów miejskich. Dzięki nim realizujesz połączenia telefoniczne a klienci mogą dodzwonić się do Twojej firmy. Możesz tworzyć scenariusze połączeń, zapowiedzi, kierować połączenia według ustalonych reguł, aranżować kolejki połączeń, a wszystko to, aby zapewnić profesjonalną komunikację wewnątrz i na zewnątrz Twojej firmy.

Od dziś nie potrzebujesz kosztownej centrali telefonicznej aby cieszyć się komunikacją i wykorzystywać nowoczesne usługi telekomunikacyjne.

Dlaczego telekomunikacja w chmurze jest lepsza ?

Wyobraź sobie, że Twój system telekomunikacyjny zmienia się elastycznie wraz z Twoją firmą. Rośnie, rozwija funkcjonalność i dopasowuje się dynamicznie do struktury. Uniezależnia Cię od położenia geograficznego i nie wymaga Twojego cennego czasu na opiekę. Te wszystkie cechy możesz osiągnąć bez kosztownych inwestycji sprzętowych. Oparta na najnowszej technologii VoIP | Nie wymaga drogich inwestycji | Skalowalność - dopasowanie do potrzeb | Prosta w konfiguracji | Obsługa wielu lokalizacji Twojej firmy | Niezawodność działania.

Zdajemy sobie sprawę jak ważna w dzisiejszych czasach jest łączność. CloudPBX to usługa pracująca w standardzie wysokiej dostępności w certyfikowanych serwerowniach zaufanych dostawców rozwiązań DataCenter. Dzięki temu masz pewność, że CloudPBX to stabilna i bezpieczna usługa.

CloudPBX oparty jest na sprawdzonej technologii OpenCom opracowanej przez naszego Partnera technologicznego. Rozwiązania OpenCom wykorzystywane są z powodzeniem przez wielu operatorów telekomunikacyjncyh, firm i instytucji.

CloudPBX powstał z myślą o małych i średnich firmach, którym zależy na optymalizacji kosztów systemu telekomunikacyjnego. Zalety centrali w chmurze docenią zwłaszcza firmy dynamiczne i rozproszone terytorialnie, ponieważ CloudPBX to elastyczny i jednorodny system łączności w dowolnym miejscu, gdzie jest dostęp do sieci Internet.

Tak, to możliwe ! Udostępniamy Ci centralę telefoniczną całkowicie za darmo. Dzięki temu możesz sprawdzić jak łatwo skorzystać z naszej oferty. Wraz ze wzrostem twoich wymagań, w łatwy sposób możesz zmieniać zakres usług, ilość obsługiwanych terminali, numerów PSTN i rozbudowywać swoją centralę.

Połączenia wewnętrzne

Dzięki centrali telefonicznej możesz komunikować się w obrębie własnej, wewnętrznej numeracji bez ponoszenia kosztów połączeń. Usługa w chmurze gwarantuje ci przy tym niezależność lokalizacyjną.

 

Transferowanie i przechwytywanie połączeń

Podstawowa usługa każdej centrali telefonicznej PBX – przekazanie połączenia przychodzącego na dowolny terminal lub numer lokalny w obrębie Twojej centrali w trybie bezpośrednim lub z zapowiedzią.

 

Kolejkowanie połączeń

Mechanizm kolejkowania połączeń, który obsługuje duże natężenie połączeń przychodzących. Kolejka kieruje połączenia przychodzące do konsultantów według wybranej przez Ciebie strategii.

 

Menu głosowe

To proste narzędzie do tworzenia IVR. Do budowy menu głosowych możesz wykorzystywać własne zapowiedzi słowne lub syntezator mowy. Połączenia trafiające do menu głosowego możesz kierować w zależności od cyfr jakie dzwoniący wybrał na tle zapowiedzi słownej.

 

Blokada prezentacji numeru

Realizacja połączeń wychodzących z ukrytą prezentacją.

 

Blokada połączeń przychodzących

Masz ważne spotkanie? Nie życzysz sobie żadnych telefonów? Jeśli nie chcesz odbierać połączeń przychodzących możesz aktywować usługę „nie przeszkadzać”.

 

Poczta głosowa

Możesz odsłuchiwać wiadomości pozostawione przez dzwoniących na twojej skrzynce głosowej, lub mogą być one wysyłane bezpośrednio na Twój e-mail.

 

Połączenia konferencyjne

Konferencje są realizowane na zasadzie pokoju konferencyjnego. Abonenci, dzwoniąc na numer konferencji trafiają do pokoju konferencyjnego i słyszą się wzajemnie. Dostęp do pokoju konferencyjnego może być chroniony kodem PIN.

 

Jakość połączeń HD

Jeśli twój terminal wykorzystuje kodek G.722 możesz cieszyć się połączeniami w jakości HD

Przeadresowanie połączenia (CF, CFB, CFU)

Możesz przekierowywać połączenia przychodzące na dowolny numer. Przekierowanie może odbywać się w trzech przypadkach – natychmiast (Call Forward), gdy jesteś zajęty (Call Forward Busy) lub gdy jesteś nieobecny (Call Forward Unavailable).

 

Własne zapowiedzi słowne

Możesz wykorzystywać własne pliki z nagraniami dźwiękowymi np. w tworzeniu menu głosowych.

 

Syntezator mowy

Tworzenie własnych zapowiedzi głosowych wreszcie staje się proste. Wystarczy wpisać tekst a syntezator mowy wygeneruje doskonałej jakości zapowiedź głosową.

 

Muzyka na czekanie

Wyrzucamy pozytywki i wszelkie piszczałki. Transfer połączenia lub oczekiwanie w kolejce jest urozmaicone przez wysokiej jakości muzykę. Jeśli chcesz, możesz zastosować również własny ulubiony utwór.

 

Kierowanie ruchem

Możesz kierować połączenia przychodzące na podstawie prefiksu oraz czasu. Możesz także tworzyć plany numeracyjne (dyskryminatory) dla swoich terminali.

 

Obsługa telefonów sekretarskich z konsolami (BLF)

CloudPBX pozwala na monitorowanie abonentów Twojego PBX (wolny, zajęty, dzwoni), używając technologi BLF.

 

Nagrywanie rozmów (REC)

Możesz aktywować nagrywanie rozmów u konkretnych abonentów lub możesz nagrywać wszystkie rozmowy zewnętrzne. Sam w wygodny sposób zarządzasz plikami nagrań.

 

Wirtualny faks (fax2mail oraz web2fax)

Jeśli ktoś poprosi Cię o sygnał faksu, możesz skierować połączenie na Twój wirtualny faks. CloudPBX wyśle taki faks na Twój e-mail w postaci pliku pdf. Poprzez panel zarządzający Twoim PBX-em możesz także wysłać plik pdf jako faks.

Blokada niechcianych numerów (BLACKLIST)

Nie życzysz sobie telefonów z wybranych numerów? Zastosuj mechanizm BlackListy i zablokuj połączenia z wybranych numerów telefonów. Ten prosty mechanizm uchroni Cię przed uciążliwym spamem telefonicznym.

Cennik usług

Rozbudowa funkcjonalności (ceny netto)ilośćopłata miesięczna
numery wewnętrzne PBX50 zł
pakiet kolejnych numerów wewnętrznych PBX510 zł
numery PSTN110 zł
2-56 zł za sztukę
6-304 zł za sztukę
powyżej 303 zł za sztukę
nagrywanie rozmów (REC)5GB10 zł
wirtualny faks (fax2mail oraz web2fax) 10 zł
aplikacja ContactCenter 50 zł
aplikacja Panel Abonencki 50 zł
interface guzika CallButton 23 zł

Cennik połączeń

Cennik połączeń wychodzących do sieci PSTN (ceny netto)cena za min.
operatorzy stacjonarni*0,07 zł
operatorzy komórkowi0,19 zł
świat stacjonarne grupa 10,10 zł
świat stacjonarne grupa 20,12 zł
świat stacjonarne grupa 30,24 zł
świat komórki grupa 10,28 zł
świat komórki grupa 20,56 zł
świat komórki grupa 30,98 zł

Świat stacjonarne grupa 1: Australia, Austria, Belgia, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Japonia, Kanada, Luksemburg, Malezja, Niemcy, Norwegia, Nowa Zelandia, Portugalia, San Marino, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy, Rosja.

Świat stacjonarne grupa 2: Czechy, Słowacja Andora, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Gibraltar, Grecja, Hongkong, Islandia, Lichtenstein, Malta, Mołdawia, Monako , Rumunia, Słowenia, Turcja, Ukraina, Watykan, Węgry, Chiny.

Świat stacjonarne grupa 3: Albania, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chile, Czarnogóra, Hawaje, Izrael, Jugosławia, Korea Płd., Litwa, Łotwa, Macedonia, Serbia, Singapur, Tajwan.

Świat komórki grupa 1: Kanada, Niemcy, Stany Zjednoczone.

Świat komórki grupa 2: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Francja, Norwegia, Słowacja, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy.

Świat komórki grupa 3: Chorwacja, Cypr, Finlandia, Gibraltar, Grecja, Hiszpania, Holandia, Hongkong, Irlandia, Islandia, Mołdawia, Monako, Portugalia, Rosja, Rumunia, San Marino, Słowenia, Szwajcaria, Turcja, Ukraina, Watykan, Węgry.

* CloudPBX nie obsługuje połączeń na numery o podwyższonej opłacie (prefiksy 20xxxxxxx, 30xxxxxxx, 40xxxxxxx, 70xxxxxxx) oraz numery skrócone AUS (prefiks 19xxx), HESC (prefiksy 116xxx, 118xxx), alarmowe (prefiksy 112, 9xx).

(źródło: informacje opracowano na podstawie materiałów Partnera technologicznego)