Tarnów, Polska

609 266 260 telpin@telpin.pl

Centrala telefoniczna Platan Micra

Micra IP PBX jest uzupełnieniem rodziny doskonale przyjętych przez rynek central Sigma i Optima. Rozwiązania zarezerwowane do tej pory dla dużych firm, dzięki tej centrali stają się dostępne dla mniejszych przedsiębiorstw.

Centrala Micra IP PBX adresowana jest do małych biur i firm liczących od kilku do ponad dwudziestu pracowników. Można w niej łatwo dobrać i zmieniać później potrzebną ilość linii miejskich, wewnętrznych, cyfrowych systemowych oraz ISDN (2B+D) i VoIP. Do dyspozycji użytkowników jest Inteligentna Dystrybucja Ruchu, program Platan CTI, Infolinie i Poczta Głosowa. Można zastosować wiele modeli telefonów, w tym cyfrowe aparaty systemowe, aparaty systemu telefonii bezprzewodowej IP DECT oraz aparaty IP i softphone’y do połączeń VoIP’owych.
Tak mała i niedroga centrala jeszcze nigdy nie potrafiła tak wiele.

Konfiguracja:

Wyposażenia miejskie:

• Do 12 linii analogowych
• Do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
• Do 30 portów VoIP
• Do 6 obsługiwanych kart SIM

Wyposażenia wewnętrzne:

• Do 24 linii analogowych
• Do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
• Do 24 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
• Do 128 portów VoIP

* Uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

Integracja z sieciami IP:

• Karta Platan VoIP (opcja) – do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich):
» protokoły VoIP: SIP, IAX2
» kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
» logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
» 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
» wbudowany router
• Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
• Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
• Zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
• Współpraca z aparatami systemu IP DECT
• Możliwość zabudowy w szafie 19″ (wersja RACK 2U) – łatwa wymiana obudowy

Centrala Micra w obudowie RACK

Call center w centrali:

• INFOLINIE – system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response – Ineraktywna Obsługa Głosowa), do 4,5h nagrań w standardzie!
• Precyzyjny wybór adresata:
» równomierna dystrybucja ruchu – UCD,
» połączenia wg specjalizacji,
» połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego – ACD
» przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie    bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.
• Pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
• Zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
• Współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

System redukcji kosztów:

• Rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 254 użytkowników centrali – abonentów fizycznych i wirtualnych)
• Optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
• Zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
• Kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów – wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
• Karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów
• Dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej.

Wymiary centrali Micra:

Obudowa standardowa (do położenia lub powieszenia)
wysokość     szerokość     głębokość     masa
307 mm       242 mm        79 mm      4,5 kg

Obudowa RACK (do szaf 19″)
wysokość     szerokość     głębokość     masa
88 mm           19″           192 mm     4,5 kg
(2U)

Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali.

(źródło: informacje opracowano na podstawie materiałów producenta)

Uwaga: Obecnie firma Platan nie produkuje przedstawionego modelu centrali telefonicznej, oferując jednocześnie nowocześniejsze rozwiązania o podobnej pojemności portów. Warto wspomnieć, że nadal producent zapewnia sprzedaż części zamiennych do opisanego sprzętu. Jeśli chcą Państwo nam zlecić przeprogramowanie, naprawy, konserwacje itp usługi proszę o kontakt

Zapraszamy do skorzystania z poradnika, który umożliwi osobom nie znającym zagadnień telefonii, w bardzo prosty sposób zasięgnąć niezbędne minimum wiedzy, jaką powinni posiadać, aby dobrać optymalne i zarazem oszczędne inwestycje w swojej firmie.