Charakterystyka urządzeń – (produkt niedostępny w sprzedaży, jedynie serwis)
Abonencka cyfrowa centrala telefoniczna Platan OPTIMA IP PBX jest kontynuacją doskonale przyjętej przez rynek centrali Sigma. Charakteryzuje ją otwartość na współpracę z oprogramowaniem i urządzeniami zewnętrznymi, sprawna i skuteczna komunikacja oraz zastosowanie najnowszych światowych technologii.
Optima IP PBX adresowana jest do firm i instytucji liczących od kilkudziesięciu do ponad 100 użytkowników. Oferuje nowoczesną komunikację telefoniczną i ułatwia sprawną obsługę klientów, dzięki takim możliwościom jak: zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa, wielopoziomowy system zapowiedzi – Infolinie oraz system Platan CTI, a także możliwość stosowania wielu modeli telefonów, w tym cyfrowych aparatów systemowych, aparatów bezprzewodowej telefonii IP DECT oraz aparatów IP i softphone’ów. Jest optymalnym wyborem dla odbiorców poszukujących niedrogich, a komfortowych i technicznie zaawansowanych rozwiązań.
Konfiguracja:
Wyposażenia miejskie:
• Do 16 linii analogowych
• Do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
• Do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
• Do 30 portów VoIP
• Do 6 kart GSM
Wyposażenia wewnętrzne:
• Do 128 linii analogowych
• Do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
• Do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
• Do 128 portów VoIP
* Uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny
Integracja z sieciami IP:
• Karta Platan VoIP (opcja) – do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich):
» protokoły VoIP: SIP, IAX2
» kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
» logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
» 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
» wbudowany router
• Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
• Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center i CRM oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
• Zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub przez kartę LAN centrali
• Możliwość zabudowy w szafie stojącej 19″ (wersja RACK)
Optima – obudowa RACK
Call center w centrali:
• INFOLINIE – system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response – Interaktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
• Grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu – UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru – ACD)
• Pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
• Zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
• Współpraca z rejestratorami rozmów, systemami pagerów
Program Redukcji Kosztów:
• Rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 256 użytkowników centrali – abonentów fizycznych i wirtualnych)
• Optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
• Zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
• Kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów – wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
• Dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej
• Kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM poprzez karty GSM
• Możliwość wysyłania SMS’ów serwisowych i reklamowych
Obudowa standardowa
wysokość szerokość głębokość masa
810 mm 480 mm 200 mm 38 kg
budowa RACK (do szaf 19″)
wysokość szerokość głębokość masa
176 mm* 19″ 440 mm 20 kg
(4U)
* W RACK Optima IP-PBX Phone System dodatkowo do 7 RJ-45 Patchpanele każdy wysokość 1U
Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali.
(źródło: informacje opracowano na podstawie materiałów producenta)
Uwaga: Obecnie firma Platan nie produkuje przedstawionego modelu centrali telefonicznej, oferując jednocześnie nowocześniejsze rozwiązania o podobnej pojemności portów. Warto wspomnieć, że nadal producent zapewnia sprzedaż części zamiennych do opisanego sprzętu. Jeśli chcą Państwo nam zlecić przeprogramowanie, naprawy, konserwacje itp usługi proszę o kontakt
Zapraszamy do skorzystania z poradnika, który umożliwi osobom nie znającym zagadnień telefonii, w bardzo prosty sposób zasięgnąć niezbędne minimum wiedzy, jaką powinni posiadać, aby dobrać optymalne i zarazem oszczędne inwestycje w swojej firmie.