Tarnów, Polska

609 266 260 telpin@telpin.pl

Centrala telefoniczna Slican CCT-1668.S

 Charakterystyka urządzenia – (produkt niedostępny w sprzedaży, jedynie serwis)

Serwer telekomunikacyjny o pojemności do 150 abonentów, przeznaczonych dla biur i małych firm. Współpracuje zarówno z cyfrową siecią ISDN (BRA) jak również ze standardowymi analogowymi liniami miejskimi. Wbudowany system nagrywania rozmów Embedded Recording pozwala nagrywać do 12 rozmów jednocześnie. Czas trwania nagrań zależy tylko od pojemności zastosowanej pamięci CompactFlash. Wewnętrzne karty VoIP (kodeki G.711, G.729, GSM) otwierają nowe możliwości jakie niesie ze sobą dostęp do rozwiązań sieciowych m.in. budowę rozległej i taniej sieci wewnętrznej. Karty GSM wbudowane bezpośrednio w centrali podnoszą jakość połączeń do sieci telefonii komórkowej, pozwalają ponadto na wysyłanie informacji SMS o pracy centrali. Unikalna funkcja Slican MobilePhone zapewnia mobilność każdemu uprawnionemu abonentowi centrali. Modułowa budowa centrali oraz zastosowanie  kart VoIP i GSM pozwalają na realizację różnorodnych i elastycznych konfiguracji.


• Pojemność do 32 abonentów TDM i 118 IP ( w tym 18 systemowych IP)
• Współpraca ze stykami S0 ISDN-BRA (2B+D) i liniami POTS
• Wewnętrzne porty analogowe, cyfrowe systemowe i cyfrowe S0 ISDN-BRA (2B+D)
• Zintegrowany system nagrywania rozmów Embedded Recording (funkcja EbdREC) z max. 12 licencjonowanych kanałów nagrywania rozmów. Wymaga pamięci CompactFlash (zalecane typy pamięci CF). Do obsługi wymaga programu RecordMAN2. Pracuje z firmware v. 3.05 lub wyższym
• Pełna funkcjonalność routera, NAT, Firewall
• Karty VoIP (kodeki G.711, G.729, GSM) (opcja)
• Karty GSM (1 lub 2 SIM karty) (opcja)
• Karta LAN (opcja)
• Poczta głosowa
• ACD – Automatic Call Distribution – kierowanie ruchem przychodzącym
• Protokoły TAPI – integracja z aplikacjami zewnętrznymi, np. MS Outlook
• Telekonferencje – do 4 jednoczesnych konferencji – do 8 uczestników konferencji
• Prezentacja numeru – CLIP na wewnętrznych liniach cyfrowych i analogowych (FSK)
• Obsługa prezentacji numeru CLIP na zewnętrznych portach cyfrowych i analogowych (FSK)
• Praca w systemie impulsowym i tonowym
• Modem zdalnego zarządzania centralą w standardzie
• Billing rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, ewentualny pośrednik, gdy rozmowa była przekazana, numer, jaki wybrano na „mieście”, data, godzina, koszt rozmowy, zgodnie z taryfami operatorów)
• Pełna rejestracja rozmów przychodzących (w tym również nieodebranych i złośliwych) wraz z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie
• Bufor rozmów o wielkości do 30 000 zdarzeń
• Automatyczny ruch przychodzący w konfiguracjach MSN i DDI umożliwiający bezpośrednie połączenie z określonym numerem wewnętrznym
• MobilePhone – funkcja mobilnego telefonu równoległego
• INVENIO – wielopoziomowe interaktywne kierowanie połączeń przychodzących – funkcjonalność IVR (interactive voice response)
• PATHFINDER – funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
• Funkcja LCR (Least Cost Routing) – wybór najtańszej drogi połączeniowej
• System DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
• Dostępne 99 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu pracy centrali (np. Dzień/Noc/Weekend,/Święto itp.)
• Abonenci wirtualni (konta)
• Współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi  SLICAN   CTS-102 i CTS-202
• Współpraca z bramofonami SLICAN
• Współpraca z systemem Slican  DECT-IP
• Współpraca z oprogramowaniem  Slican TelefonCTI (Computer Telephony Integration)
• Obudowa wisząca
• Zasilanie ~230 V; 50 Hz
• Wymiary (szer./wys./gł.) 250 mm/272 mm/120 mm

(źródło: informacje opracowano na podstawie materiałów producenta)

Uwaga: Obecnie firma Slican nie produkuje przedstawionego modelu serwera telekomunikacyjnego, oferując jednocześnie nowocześniejsze rozwiązania o podobnej pojemności portów. Warto wspomnieć, że nadal producent zapewnia sprzedaż części zamiennych do opisanego sprzętu. Jeśli chcą Państwo nam zlecić przeprogramowanie, naprawy, konserwacje itp usługi proszę o kontakt

Zapraszamy do skorzystania z poradnika, który umożliwi osobom nie znającym zagadnień telefonii, w bardzo prosty sposób zasięgnąć niezbędne minimum wiedzy, jaką powinni posiadać, aby dobrać optymalne i zarazem oszczędne inwestycje w swojej firmie.