Charakterystyka urządzenia
W każdej firmie, niezależnie od tego czy zatrudnia kilku, kilkudziesięciu czy kilkuset pracowników, wymiana informacji stanowi podstawowe narzędzie prowadzenia biznesu.
Od tego jak taka komunikacja będzie zorganizowana zależy komfort pracy, jej wydajność i skuteczność. Od wielu lat komunikacja głosowa jest podstawową, najskuteczniejszą i najszybszą metodą wymiany informacji w firmie. Nie ulega jednak wątpliwości, że na przestrzeni tych lat komunikacja ta uległa znaczącej ewolucji i dziś poza realizacją podstawowych funkcji porozumiewania się, stanowi często fundament wielu aplikacji wspomagających zarządzanie firmą czy też kontakt z klientami. Dlatego tak istotną rolę odgrywa wybór platformy komunikacyjnej zastosowanej w firmie. Musi być ona nowoczesna, elastyczna, umożliwiać zastosowanie najnowszych technologii komunikacyjnych i informatycznych, posiadać otwarte interfejsy, powinna być także skalowalna i łatwa w obsłudze. I taka właśnie jest DGT IPnova.
Najważniejsze cechy:
• Integracja telefonii TDM i VoIP
• Usługi PBX
• Poczta głosowa, fax serwer
• Call center, IVR, otwarte interfejsy (CTI, TAPI, XML)
• Aplikacja Asystent DGT
• Łączność korporacyjna
• Łączność bezprzewodowa
(źródło: informacje opracowano na podstawie materiałów producenta)
Zapraszamy do skorzystania z poradnika, który umożliwi osobom nie znającym zagadnień telefonii, w bardzo prosty sposób zasięgnąć niezbędne minimum wiedzy, jaką powinni posiadać, aby dobrać optymalne i zarazem oszczędne inwestycje w swojej firmie.